نوشته های مرتبط: ظرفیتهای استارتآپی در ایران
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
سهم ۲ درصدی بازار بیمه از تولید ناخالص داخلی
کارشناس مدیریت ریسک و بیمه گفت: سهم بازار بیمه از تولید ناخالص داخلی حدود دو درصد است.
نياز به مراكز آزاد و امن دادهها در ايران
یکی از بزرگترین مزیتهای رقابتی استارتآپهای ایرانی دسترسی آزاد به دادههای کاربران است؛ اما این دادهها باید در داخل خاک کشور و به بهترین نحو ممکن توسط دولت حفاظت شوند.
کالای ایرانی، محصول تمام استارتآپهای ایرانی
چرا محصول همه استارتآپهای ایرانی، «کالای ایرانی» به حساب میآیند و چرا باید از آنها حمایت کرد؟
حمایت از صنایع کوچک در سال حمایت از کالای ایرانی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۸۰ هزار واحد صنعتی در کشور داریم، گفت: ۹۰ درصد این واحدها را صنایع کوچک تشکیل میدهند و از این میزان فقط حدود ۶۵ درصد فعال هستند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
مسئولیت حمایت از استارتآپیها در سال حمایت از کالای ایرانی
چرا مردم و مسئولان در برابر کسبوکارهای نوپای استارتآپی و فعالان این عرصه در سال حمایت از کالای ایرانی وظیفه حمایت دارند؟
اگر کافهبازار نبود؟!
در این مطلب به بررسی مزیتهای استارتآپها در کشور و این دیدگاه که «اگر نبودند چه اتفاقی رخ میداد؟» خواهیم پرداخت.