نوشته های مرتبط: ظرفیت‌های استارت‌آپی در ایران

ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش می‌کند

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نگرش مشتریان درباره برند خود را بشناسید

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

استارت‌آپ‌ها؛ حاصل نبوغ فکری جوانان ایرانی/ دولت حمایت کند

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

ابراهیم رزاقی: «لازم است دولت با حمایت از نخبگان ایرانی و وضع قوانین جدید در راستای حمایت از استارت‌آپ‌ها، با تکنولوژی همراه شود و به صنعتی شدن کشور کمک کند.»

خیزش عربستان برای جذب سرمایه و استارت‌آپ‌های جهانی

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۰/ ۵ دقیقه

عربستان با راه‌اندازی برنامه‌ای جدید با عنوان «فرود آسان» قصد دارد فناوری‌ها و استارت‌آپ‌های نوظهور از سراسر جهان را در این کشور گرد هم آورد.

مراحل ضروری در برندسازی کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مزایای استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۰/ ۱۲ دقیقه

ظهور کسب‌وکارهای استارت‌آپی در ایران چه اتفاقات مثبتی را رقم زده و چه مزایایی برای کشور فراهم کرده است؟

آگاهی از دانش برندینگ

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.