نوشته های مرتبط: ظرفیتهای استارتآپی در ایران
زیستبومی برای بقای نوآوری
یک اکوسیستم استارتآپی چیست؟ از چه زیرمجموعههایی تشکیل میشود و چه عواملی در رشد و پیشرفت آن نقش مهمتری بازی میکنند؟
راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از بازاری برای هنرمندان تا فروشگاهی برای خرید ابزار صنایع دستی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
جذب مشتری، مهمترین هدف برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
جعل برند، دشمن بزرگ برندینگ کسبوکار شما
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
حق نشر، فرایندی موثر در برندینگ افراد
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نقش بازاریابی تبدیلی و تفکیکی در توسعه برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
حمایت سرمایهای از صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، در اولویت است
پروانه مافی: «استارتآپها امروز به مهمترین عامل توسعه اقتصادی کشور تبدیل شدهاند؛ اما نیازمند سرمایهگذاری تخصصی در این حوزه هستند؛ بنابراین حمایت از استارتآپها و همچنین حمایت سرمایهای از ویسیها در اولویت قرار دارد.»