نوشته های مرتبط: مزایای استارتآپهای ایرانی
جایگاه کسبوکارهای نوپا در برنامه ششم توسعه
توجه به کسبوکار، اشتغال و فضای مجازی در دستور کار برنامه توسعه ملی در سالهای پایانی قرن چهاردهم شمسی است.
نوآوریهای تبلیغاتی در انتخابات اخیر دنیا
حضور در یک اکوسیستم تبلیغاتی آنلاین، مهمترین کار هر نامزد انتخاباتی است.
کارواش استارتآپی برای تمیز کردن ماشین در محل
اسپارکل با فرمول خاص خود و استفاده از پارچههای تجزیهپذیر، مصرف آب را به حداقل رسانده است.
مشکل اصلی استارتآپها، فربه شدن اقتصاد دولتی است
بهاروند: 85 درصد اقتصاد کشور متعلق به دولت است و بخش خصوصی سهم اندکی را در اختیار دارد.
تاکسیهای قایقی که روی آب پرواز میکنند
از این محصول جدید برای حمل مسافر روی رودخانههای درونشهری استفاده میشود.
سقفهای خورشیدی در دسترس همه
ایلان ماسک: تسلا فروش سقفهای خورشیدی خود را شروع کرده است.
خندوانه، الگوی استارتآپها و کارآفرینان
سیر رشد این برنامه تلویزیونی دربرگیرنده نکات جالبی برای فعالان کسبوکارهای نوپا است.