نوشته های مرتبط: لزوم ایجاد فضای مناسب برای فعالیت رزمندگان جنگ اقتصادی
هر فروشگاه اینترنتی، استارتآپ نیست
هر فردی که اپلیکیشن یا سایتی را برای فروش محصولات به صورت آنلاین راهاندازی میکند، بنیانگذار یک استارتآپ نیست.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
توئیتر چگونه شکل گرفت؟
در اینفوگرافیکی که در ادامه میبینید، داستان شکلگیری توئیتر و چالشهایی که در مسیر موفقیت آن وجود داشته است را به تصویر کشیدهایم.
آشنایی با مسائل حقوقی، گرهگشای فعالیت استارتآپها است
محمدرضا نصراللهی: آشنایی با قوانین حقوقی تجارت الکترونیک و کمک گرفتن از افراد متخصص و آگاه در این زمینه، کلید موفقیت استارتآپها است.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
حقایق شگفتانگیز درباره گوگل
در این اینفوگرافیک به حقایق جالبی درباره بزرگترین موتور جستوجوی اینترنتی میپردازیم؛ بهراستی در پشت صفحه ساده و سفیدرنگ گوگل چه میگذرد؟
حمایت قوانین امارات از کسبوکارهای نوپا
سهشنبه دهم مردادماه سال جاری، امارات متحده عربی، قوانینی در زمینه سرمایهگذاری جمعی (کراود فاندینگ) برای کمک به کسبوکارهای نوپا معرفی کرد.
برای شروع کسبوکار هرگز دیر نیست
به گفته کارشناسان، متوسط سن بنیانگذاران استارتآپهای موفق، ۴۰ سال است. این موضوع درستی تحقیقاتی را نشان میدهد که تاکید دارند پیشرفت خلاقانه ربطی به سنوسال ندارد.