نوشته های مرتبط: نقش استارتآپهای خدماتی در رشد اقتصادی (قسمت دوم)
کالای ایرانی، محصول تمام استارتآپهای ایرانی
چرا محصول همه استارتآپهای ایرانی، «کالای ایرانی» به حساب میآیند و چرا باید از آنها حمایت کرد؟
مسئولیت حمایت از استارتآپیها در سال حمایت از کالای ایرانی
چرا مردم و مسئولان در برابر کسبوکارهای نوپای استارتآپی و فعالان این عرصه در سال حمایت از کالای ایرانی وظیفه حمایت دارند؟
تا سال ۲۰۳۰ دو میلیارد نفر شغلشان را از دست میدهند
لزوم تربیت دانشجویان ماهر در فضای کسب و کار در همایش نقش نظام آموزشی در توسعه کسب و کار که با هدف خلاقیت و کارآفرینی در نظام آموزشی کشور، استارتآپها و کسبوکارهای دیجیتالی و توسعه مفاهیم کسب و کار در مدارس برگزار شد، مورد تاکید قرار گرفت.
اگر دیجیکالا نبود؟!
در این مطلب به بررسی مزیتهای استارتآپها در کشور و این دیدگاه که «اگر نبودند چه اتفاقی رخ میداد؟» خواهیم پرداخت.
توجه ویژه رئیس جمهور به استارتآپها
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نگاه مثبت رئیس جمهوری به استارتآپها از تلاش برای نشستی مشترک با فعالان این حوزه خبر داد.
پیگیری مشکلات مالیات و بیمه استارتآپها
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیگیری مشکلات استارتآپها در حوزه مالیات و بیمه به صورت فوریتی خبر داد و گفت: این موارد به عنوان یک طرح فوریتی از سوی نهادهای ذیربط از جمله سازمان فناوری اطلاعات کشور در حال رسیدگی است.
کمک به کسبوکارهای نوپا با سرمایهگذاری خطرپذیر
رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به نقش دولت به عنوان سرمایهگذار خطرپذیر در کسب و کارهای نوپا اظهار کرد: سازمان فناوری اطلاعات با تغییر به یک سازمان توسعهای میتواند در بعضی از سرمایهگذاریها وارد شده و طبق قانون بعد از سه سال خارج شود.
رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیشبینی شده تنظیم کنید
پیش از اینکه یک کسبوکار به مرحله مقیاسپذیری برسد، بنیانگذاران باید ملزومات و زیرساختهای این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.