نوشته های مرتبط: چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذاران ارائه دهیم؟
بازنگری در قوانین قدیمی، کلید ورود به بهشت استارتآپی کشور
ناصر غانمزاده: قانون تجارت ایران که مربوط به ۸۰ سال پیش است برای رفع نیازهای کسبوکارهای جدید منسوخ شده است و در حال حاضر نیاز به بازنگری اساسی در مفاد این قانون، بیشازپیش احساس میشود.
فراخوان نخستین رویداد استارتآپی «دموی گردشگری» تمدید شد
مهلت ارسال درخواست ارائه در نخستین رویداد استارتآپی «دموی گردشگری» تا ۵ مردادماه ۱۳۹۶ تمدید شد.
چالش مبهم استارتآپی: گذار از جستوجو به ساخت
جستوجو، ساختن و رشد، سه گام مهم در توسعه استارتآپها هستند و رسیدن به هریک از این مراحل، چالشی سخت و مبهم است.
جذب سرمایه، همهچیز نیست
برای کارآفرینان تازهکار، هر لحظه مهم است؛ بنابراین تمرکز صرف روی جذب سرمایه، صحیح نیست.
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذاران ارائه دهیم؟
کارگاه چگونگی ارائه به سرمایهگذاران توسط مرکز توانمندسازی و تسهیلگری کسبوکارهای نوپای فاوا برگزار شد.
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذاران ارائه دهیم؟
کارگاه چگونگی ارائه به سرمایهگذار، توسط مرکز توانمندسازی و تسهیلگری کسبوکارهای نوپای فاوا برگزار شد که گزارش آن را در ادامه میخوانید.
تکشاخهای سیلیکونولی، بیش از حد ارزشگذاری شدهاند
محققان دانشگاه استنفورد به این نتیجه رسیدهاند که تکشاخهای آمریکا، حدود ۵۱ درصد بیش از ارزش واقعی خود قیمتگذاری میشوند.
رونق استارتآپها در گرو همت مدیران و سازوکارهای اصولی است
محمد حسن انتظاری: در بخش صنایع کوچک و متوسط، پتانسیلهای زیادی برای توسعه وجود دارد و متاسفانه در این بخش، کمبودهای فراوانی احساس میشود.