نوشته های مرتبط: استارت آپ؛ صفرکیلومتر (قسمت سوم)
گسترش استارتآپها در گرو تقویت بخش خصوصی
ابرینیا: دستیابی به رشد اقتصادی پایدار، ریشه در اقتصاد دانشبنیان دارد. محصولات آنها با کارهای پژوهشی و دانشگاهی گره خوردهاند و با توسعه استارتآپها، رشد اقتصادی را به دنبال دارند.
جغرافیامحور نبودن استارتآپها، مزیت سودآوری آنها است
مرتضوی: مهاجرت از فضای سنتي و قدیمي به فضاهای جدید کسبوکار به نفع اقتصاد و جامعه است.
کسب سهام ۱۴۵ هزار میلیاردی از تولید محتوا
رقابت فعالان جوان عرصه تولید محتوای دیجیتال با شرکت بیش از ۳۰ تیم به سرانجام رسید.
ارزش استارتآپ اسنشیال به یک میلیارد دلار رسیده است
پس از جذب سرمایه ۳۰۰ میلیون دلاری توسط اسنشیال ارزش این استارتاپ به یک میلیارد دلار رسید.
برترین استارتآپها با ارزشی بالای ۱ میلیارد دلار
شرکتهایی که با رشد سریع و شگفتانگیز خود در مدتی کوتاه تبدیل به غولهای اقتصادی شدند.
عوامل موفقیت يك استارتآپ سختافزاری
تولیدکنندگان به هیچ عنوان تمایلی ندارند ظرفیت استفاده نشده داشته باشند.
بازاریابی موفق در اینستاگرام
موفقیت در بازاریابی مجازی به نحوه استفاده شما از ابزارهای مجازی بستگی دارد.
چارهای جز بها دادن به استارتآپها نداریم
علی یقطین: لازم است یک جریان پایدار و یکصدا در میان مسئولین ایجاد شود که از استارتآپها حمایت کند.