نوشته های مرتبط: استارت آپ؛ صفرکیلومتر (قسمت سوم)
استارتآپهای ورزشی هزار رنگ
اکنون در هند، بهترین زمان برای سرمایهگذاری بلندمدت و به وجودآوردن تحولی اساسی در حوزه ورزش این کشور است.
۲ بال پرواز بهسوی قله کارآفرینی
افرادی که کارآفرین هستند اهل خطرپذیری بوده و همواره ایدههای جدیدی در ذهن خود دارند؛ برای دستیابی به این ۲ ویژگی منحصر به فرد باید ذهن خود را برای تفکر جدید آموزش داده و پرورش دهید.
محصول اولیه، جادهای بهسوی موفقیت استارتآپ
طراحی اولیه محصول، به معنای موفقیت نهایی استارتآپ نیست. نمونه اولیه کالا باید مورد آزمایش قرار بگیرد و پروسه تکمیل خود را طی کند تا به مرحله تولید برسد.
سنگ بزرگ در کارآفرینی، نشانه نزدن نیست!
کارآفرینی یعنی چند سالی از عمرت را طوری زندگی کن که اکثر آدمها زندگی نمیکنند، آنوقت میتوانی بقیه عمرت را طوری زندگی کنی که اکثر آدمها نمیتوانند.
منتورشیپ، یک مفهوم صرفا باکلاس یا فرشته نجات استارتآپها؟
مربیگری یا منتورشیپ، فرصتی است برای کمک به رشد یک فرد یا تیم استارتآپی دیگر. در این مطلب به جایگاه آنها در اکوسیستم کارآفرینی میپردازیم.
چگونه مدل کسبوکار کارآمدی تهیه کنیم؟
در نخستین روز از جشنواره نوآوری و کارآفرینی محصولات و خدمات هوشمند، مدلهای نوین کسبوکار و نکات مهم آنها بررسی شدند.
۱۱ رفتار نابود کننده یک استارتآپ
رفتارهایی وجود دارند که بهعنوان یک کارآفرین اگر از آنها مطلع نباشید، ممکن است کسبوکار خود را از دست بدهید.
قانون ۲۰/۲۰/۲۰، محبوبیت استارتآپ شما را تضمین میکند
قانون ۲۰/۲۰/۲۰ یک راه ارزان، سریع و آسان برای سنجش میزان ماندگاری یک استارتآپ است و مشخص میکند که عمر آن زودگذر است یا تقاضای خوبی دارد و شانس آن زیاد است.