نوشته های مرتبط: هفت نکته ارزشمند برای راه‌اندازی کسب‌وکار، بدون پول یا تجربه

با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۳/ ۹ دقیقه

فرهنگ سازمانی شرکت توسط مدیرعامل ساخته و مدیریت می‌شود و به رفتار کارمندان در شرایطی گفته می‌شود که رئیس در محیط حضور نداشته باشد.

حضور موفق زنان در حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۲/ ۷ دقیقه

در این مطلب با چهار بانوی خلاق، ایده‌پرداز و کارآفرین اکوسیستم استارت‌آپی ایران آشنا خواهید شد.

تلاش فیسبوک برای تسهیل ارتباط بین مربیان کسب‌وکار و کارورزها

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۵:۵۸/ ۶ دقیقه

فیسبوک قصد دارد برقراری ارتباط بین مربیان کسب‌و‌کار را با کارورزها از طریق فیسبوک گروپ (Facebook Groups) تسهیل کند.

خواب عمیق بازار تکنولوژی به لطف بسته‌های اقتصادی

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

هربار که بسته اقتصادی جدیدی اعلام می‌شود، بازار تکنولوژی نوسانات جدیدی را تجربه می‌کند.

از سوی مناطق آزاد به استارت‌آپ‌ها تسهیلات اختصاص می‌یابد

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۲/ ۵ دقیقه

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به همکاری با صندوق نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری های خطرپذیر در مناطق آزاد اشاره می کند و می گوید با صندوق نوآوری همکاری خوبی انجام داده است و تفاهم نامه منعقد شده است و ۲ صندوق خطرپذیر در ۲ منطقه آزاد ایجاد شده است.

باشگاه نوآوران شهر راه‌اندازی می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۶/ ۲ دقیقه

سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی باشگاه نوآوران شهر به منظور شناسایی، تجمیع و بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها ، نخبگان، افراد دارای ایده، صاحبنظران و کارآفرینان خبر داد .

راه‌اندازی ۶ نوع صندوق خطرپذیر مشارکتی در حوزه دانش‌بنیان

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۳۶/ ۸ دقیقه

دکتر بهزاد سلطانی، رئيس صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در نشست خبری در خصوص فعالیت‌های این صندوق، تسهیلات اعطایی به شرکت‌های دانش‌بنیان، طرح‌های مصوب برای دریافت تسهیلات، مدل سرمایه‌گذاری و برنامه‌های صندوق برای شرکت‌های دانش‌بنیان مطالبی را ارائه کرد.

ابهام در قواعد بازی

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۸/ ۸ دقیقه

در حال‌حاضر و در اکوسیستم استارت‌آپی به‌طور طبیعی درصد کمی از شرکت‌ها موفق به توسعه محصول خود تا دستیابی به بازاری پایدار می‌شوند. آمارهای مختلف جهانی حاکی از موفقیت ۱۰ تا ۲۰ درصدی استارت‌آپ‌ها است. دلایل متعددی برای آن می‌توان برشمرد. محصول استارت‌آپی بر اساس نظریه‌ها و مفروضاتی در مورد بازار و مشتریان توسعه داده می‌شود.