نوشته های مرتبط: بهجای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید
چگونه میتوان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟
اغلب اوقات، جلسات اداری بهجای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین میآورند.
رمز موفقیت جلسات کاری ایلان ماسک
ایلان ماسک از جمله افرادی است که تابهحال جلسه ضعیف و غیر کارآمد برگزار نکرده است. او برای برگزاری جلسات نیز از شیوه کاری موفق خود استفاده میکند.
چگونه بر ترسهای خود در محیط کار غلبه کنیم؟
در دنیای کسبوکار، اغلب ترسها نوعی حس ناامنی را در افراد به وجود میآورند که به بازدهی فعالیت آنها آسیب میزند.
کمبود مهارتهای ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است
نتیجه یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان میدهد که اکثر مدیران در مهارتهای ارتباطی ضعف دارند و نمیتوانند منظور خود را بهخوبی منتقل کنند.
دفترکاری که همراه شماست
«دفترکار همراه»، زیرساختی حرفهای برای کسبوکار شما در تهران فراهم میکند و شما را از داشتن یک دفتر کار پرهزینه بینیاز میسازد.
کارمندان، مهرههای کلیدی کسبوکار شما هستند
اخیرا برخی مراکز تحقیقاتی در راستای کمک به کارآفرینان برای درک ارزشها و نیازهای کارمندان، مطالعاتی انجام دادهاند که نتایج حاصل از آنها به شما کمک میکند تا کارمندانی خوشحال و راضی داشته باشید.
۱۵ دقیقهای که موفقیت شما در روز بعد را تضمین میکند
کارآفرینان زندگی شلوغی دارند؛ اما باید تعادلی بین کار و زندگیشان برقرار و برنامه منظمی برای انجام کارها ایجاد کنند.