نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت سیام)
استارتآپهای درمانگر
استارتآپها شکاف میان تعداد کسانی که به درمان نیاز دارند و امکانات و فضاهای درمانی را پر میکنند.
رابطه مردم و استارتآپها
کارآفرینان میگویند ایجاد ارتباطی موثر که در ذهن مشتری بماند روز به روز سختتر میشود.
دفتر کار، آری یا خیر؟
پنج پرسش اساسی که لازم است پیش از اینکه برای کسبوکارتان دفتری را اجاره کنید، خوب به آنها فکر کنید.
قدمزدن استارتآپ در بازارهای خارجی
حضور در کسبوکار برونمرزی ریسک بالایی دارد و بیگدار به آب زدن در این زمینه اشتباه بزرگی است.
هنر ارزشگذاری استارتآپ
سه اقدامی که برای شما تعیین میکند کسبوکار جدیدتان تا چه اندازه ارزشمند است.
در کار خود بهترین نمونه باشید
ارائه (pitch) در حوزه استارتآپ، یعنی به اشتراک گذاشتن یک داستان با مخاطبانی که میخواهند راه و پیام شما را بدانند.
پای ایده خود بمانید
راه انداختن استارتآپ به طورطبیعی موانعی دارد، اما همیشه راهی برای ماندن بر سر ایدهای که دارید پیدا خواهد شد.