نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت سیام)
از بازدیدکننده وبسایت تا تبدیل کردن به مشتری
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است
برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبونهای بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.
داستانسرایی برند، شیوهای نو در بازاریابی نوین
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
بازاریابی رابطهای چیست و چگونه میتوان از آن بهرهمند شد؟
با تمرکز بر بازاریابی رابطهای، کسبوکار خود را متحول کنید.
درک چارچوبهای بازاریابی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
کدام رشتههای دانشگاهی پول سازترند؟
انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه تصمیمی بزرگ و حساس است و آینده و سرنوشت جوانان را رقم میزند.
مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.