نوشته های مرتبط: نقطه آغازین تبلیغ یک استارتآپ
۴ مسیر ایدهیابی کسبوکار نوآورانه
در این مطلب، راهحلهای مناسب و هدفمند استارتآپی در جهت دستیابی به ایدههای برتر و عملیکردن آنها را بررسی میکنیم.
مهارتهای کلیدی یک مدیر استارتآپ
یکی از سختترین کارها در دنیای کسبوکار، بهدست آوردن طیف گستردهای از مهارتهای مورد نیاز برای کسب موفقیت و رشد استارتآپ است.
چرا کارآفرینان بیش از حد انتظار، به زمان احتیاج دارند؟
کارآفرینی همیشه بیشتر از آنچه که انتظار دارید، زمان میبرد.
چگونه با استفاده از تجارت مکالمهای، کسب درآمد کنیم؟
تجارت مکالمهای هر روز در حال گسترش است و بسیاری از شرکتها، آن را بعنوان بخشی ضروری در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خود پذیرفتهاند.
توزیع عادلانه شتابدهندههای زیستفناوری در کشور
دبیر ستاد توسعه زیستفناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از توسعه شتابدهندههای زیستفناوری در سطح کشور خبر داد.
۴ اشتباه در آغاز راهاندازی استارتآپها
متخصصان عرصه کارآفرینی و کسبوکار، برخی از مشکلات رایج در این زمینه را به اشتراک گذاشتهاند که باید از آنها خودداری کنید.
همهچیز درباره کسبوکارهای نوپا
در این مطلب، با تعریف استارتآپها، اصطلاحات مهم آنها و مراحل کامل راهاندازی کسبوکارهای نوپا آشنا میشوید.
خلق کاراکتر تبلیغاتی هوشمندانه
با خلق کاراکتر تبلیغاتی برای استارتآپ خود، میتوانید رابطه حسی قوی با مخاطبین ایجاد کنید.