نوشته های مرتبط: نقطه آغازین تبلیغ یک استارت‌آپ

اهمیت حل مشکلات مشتریان

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

نگرش مشتریان درباره برند خود را بشناسید

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

بودجه تبلیغات کسب‌وکار خود را هوشمندانه تعیین کنیم

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۲۳ دقیقه

تبلیغات بخشی از فعالیت‌های فروش و بازاریابی است. در این مطلب با بهترین روش‌های تخصیص بودجه تبلیغات آشنا می‌شوید.

شناسایی اصول مهم در برندینگ

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

حفظ و بقای استارت‌آپ‌ در بازار

۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

چگونه می‌توان یک کسب‌وکار را با موفقیت هدایت کرد؟

چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت بیست‌ودوم)

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شوید.

روش‌های جذب حداکثری مشتری در استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تجربه ثابت کرده که کلید کسب رضایت مشتریان فقط از طریق سنجش آنچه در شرکت می‌گذرد نیست، بلکه حتما باید به عقاید و بازخوردهای دریافت شده از مشتریان نیز توجه داشت.