نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت چهارم)
شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری
تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسبوکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد میکند، هزینهها را میکاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا میدهد.
اشتباهات رایج در کسبوکار را بشناسیم
توهم آینده روشن، استارتآپها را از هدف اصلی خود دور میکنند.
ترس؛ شما را از مسیر کسبوکارتان دور میکند
ترس و محافظهکاری تاثیرات مخربی بر تصمیمگیریهای اساسی زندگی شخصی و کاری شما خواهند داشت.
چگونه مشتریان خود را وفادار کنیم؟
برای اینکه تجربهای خوب برای مشتریان خود ایجاد کنیم، چه کارهایی باید انجام دهیم؟
استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت نهم)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ویژگیهای ضروری برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق
یادداشتی از کارل اولریش درباره رابطه بیتجربگی با ریسکپذیری.
کارهایی که باید هر روز قبل از ساعت هشت صبح انجام دهید (قسمت دوم)
همه ما باید سعی کنیم در زندگیهای شلوغ امروزی، زمانی را برای رشد و پیشرفت در نظر بگیریم.