نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت بیستوهفتم)
خیزش استارتآپی البرزیها در الکامپ ۲۰۱۷
در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ و در سالن الکاماستارز، غرفه کوچک و صمیمانه مرکز توانمندسازی کسبوکارهای البرز خودنمایی میکرد. غرفهای که با وجود فضای کمش، مکانی برای عرضه استارتآپهای جوانان ایدهپرداز کرجی بود.
چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟
گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالشبرانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور میکنیم.
رشد چشمگیر استارتآپها و رونق کسبوکار دانشبنیان در کشور
علیرضا دلیری: دنیا ایرانیها را صاحب فکر و اندیشه میداند؛ لذا میتوانیم هم جایگاه کشور را در جهان ارتقا دهیم و هم در حوزه علم و اقتصاد در دنیا تاثیرگذار باشیم.
موفقیت فردی در یک جمله ساده و قدرتمند
از زبان تیم کوک، مدیر عامل اپل: کاری را که عاشق آن هستید انجام دهید، قلب خود را روی آن کار بگذارید و بعد، تنها لذت ببرید.
چالش کارمندان ضعیف را چگونه مدیریت کنیم؟
یکی از مشکلات اساسی مدیران، مدیریت کارمندان و مشکلات مربوط به کارایی آنان است؛ اما نکته مهم این است که اخراج نیروها یا جذب نیروی کمکی، راهحل قطعی این مشکلات نیست.
۱۰۰ میلیارد تومان درآمد سالیانه، تنها با ۳۰ ساعت کار در هفته
مارک اگن کارآفرینی است که در ۵۴ سالگی پس از بارها اخراج شدن از رستورانهای دیگر تصمیم گرفت رستوران خودش را راهاندازی کند. درآمد سالیانه او اکنون بیش از ۳۰ میلیون دلار است.
۷ درس مهم از یک استارتآپ شکستخورده
راهاندازی یک کسبوکار بسیار دشوار است و هیچ چیز بیش از بررسی دلایل شکست یک استارتآپ ناموفق آموزنده نیست.
استراتژی دورکاری، کسبوکار کوچک شما را جهانی میکند
استخدام همکاران دورکار میتواند کسبوکار شما را فراتر از مرزهای جغرافیایی گسترش دهد و به هوشمندتر شدن آن کمک کند.