نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوم)
از مصرفکننده تا ریسک خرید در برندینگ کالا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بر چالشهای مدیریت استارتآپ خود غلبه کنید
مدیریت یک کسبوکار، بسیار مشکل و چالشبرانگیز است؛ اما روشها و نکات سادهای وجود دارند که با بهکارگیری آنها میتوانید این موقعیت سخت را برای خود آسانتر کنید.
از فرسودگی در مدیریت کسبوکارتان پیشگیری کنید
راهاندازی یک کسبوکار برابر است با قبول کردن مسئولیتهای جدید و زیاد. چگونه میتوان در چنین شرایطی از فرسودگی شغلی پیشگیری کرد؟
چگونه در دوره پرفشار کارآفرینی، آرامش خود را از دست ندهیم؟
یک کارآفرین برای موفقیت در زندگی حرفهای خود باید بتواند احساسات خود را کنترل کند؛ به این منظور، راهکارهایی وجود دارند که در این مطلب به بررسی آنها میپردازیم.
چگونه با اطمینان خاطر ایده استارتآپی خود را به دیگران بگوییم؟
شما بهعنوان صاحب یک ایده استارتآپی، باید محتاطانه عمل کنید. در این مطلب به ۴ نکته ضروری که پیش از بهاشتراک گذاشتن ایده خود باید در نظر داشته باشید میپردازیم.
راز موفقیت استارتآپهایی که ماندگار میشوند
درصد زیادی از استارتآپها شکست میخورند و تنها درصد کمی از آنها ماندگار خواهند شد. راز موفقیت آنها چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.