نوشته های مرتبط: چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوم)

آشنایی با مفهوم هزینه‌های جایگزینی محصول و تاثیر آن در برندینگ

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برند‌ها در فروشگاه‌ها

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه در بازاریابی خدمات کسب‌وکار خود موفق شویم؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نقش موثر نمونه‌گیری برند و بخش‌بندی بازار در برندینگ

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

رویداد دیموند اکسپو

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۰/ ۲ دقیقه

رويداد دیموند اکسپو توسط شتابدهنده دیموند در تاريخ ۹ اسفندماه ۹۶ از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

برنامه گوگل برای افزایش حضور کسب و کارهای دبی در اینترنت

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

«گوگل» و «اتاق تجارت و صنعت دبی» پروژه‌ «کسب و کارهای دبی را آنلاین کنید» را با هدف حضور کسب و کارهای محلی این منطقه در فضای آنلاین شروع کردند.

چگونه طرح کسب‌وکار یک‌ صفحه‌ای تهیه‌ کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

طرح کسب‌وکار یک‌ صفحه‌ای، به آسانی و در زمان کمتر، استراتژی کسب‌وکار شما را به سرمایه‌‌گذار معرفی می‌کند؛ بنابراین از جهاتی بهتر و سودمندتر از طرح کسب‌وکار معمولی است.

آشنایی با مفاهیم خرده‌فروشی و ارزیابی بازگشت سرمایه برند

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.