نوشته های مرتبط: «اتحادیه کسبوکارهای مجازی»، بسیاری از مشکلات استارتآپها را برطرف میکند
اشباع بازار تاکسی اینترنتی
فضای تاکسی اینترنتی در ایران تنها طی یک سال اخیر دچار تحولات گستردهای شده است. از مخالفتهای ابتدایی با نخستین بازیگران این عرصه گرفته تا تمایل زیاد به راهاندازی کسب و کارهای مشابه حالا همه را در مقابل تعداد قابل توجه برندهای تاکسی اینترنتی در فضای حمل و نقل شهری قرار داده است.
از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور ۱۷ مورد نوآورانه است
باید استارتآپهای کشور نوآورانه باشند. از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور تنها ۱۷ مورد نوآورانه و بقیه غیرنوآورانه هستند.
آشنایی با مفهوم هزینههای جایگزینی محصول و تاثیر آن در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چه کسانی به دفتر اسنپ در کرمان حمله کردند؟
شرکت تاکسی آنلاین اسنپ در حالی قرار بود از هفته آینده کار خود را به طور رسمی در کرمان شروع کند، با هجوم عدهای به دفتر خود مواجه شد.
جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه در بازاریابی خدمات کسبوکار خود موفق شویم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
حمایت جدی دولت دوازدهم از استارتاپها در سال ۹۷
دکتر حسن روحانی در نشست خبری با رسانههای داخلی و خارجی به سیاستهای جدی دولت برای حمایت از استارتاپها در سال ۹۷ اشاره کرد.
نقش موثر نمونهگیری برند و بخشبندی بازار در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی میان بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.