نوشته های مرتبط: مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را بهدست آوریم؟
اعتماد به کارمندان، رمز پنهان یک مدیر موفق
قدرت اعتمادسازی یک مدیر از جمله فاکتورهای متمایزکننده و برتریدهنده او محسوب میشود.
راهبران برای برقراری ارتباط موثر چه کارهایی انجام میدهند؟
به عنوان یک راهبر مهارت ارتباطی شما بر دیگران تاثیر میگذارد پس مطمئن شوید که این تاثیر مثبت است.
راهکارهایی برای تبدیل شدن به یک کارآفرین بهتر
کارآفرینی و موفقیت در کسبوکار، به یادگیری مهارت و بهبود عادتهای زندگی نیازمند است.
چگونه کودکان را با کارآفرینی آشنا کنیم؟
کودکان معمولا هیچ شناختی از کارآفرینی ندارند. آشنایی آنها با این موضوع از سنین کم، میتواند آنها را در آینده تبدیل به کارآفرینانی موفق کند.
تفاوتهای مدیران برتر با مدیران نالایق در چیست؟
محققان میگویند کارمندانی که مجبور به کار با مدیران بیکفایت هستند، بیش از دیگر افراد، در معرض ابتلا به بیماریهای روانی جدی قرار دارند.
چگونه میتوان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟
اغلب اوقات، جلسات اداری بهجای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین میآورند.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
سیستم پیشنهادات شرکت تویوتا؛ تحولی در مدیریت کسبوکار
سیستم مدیریتی تویوتا باور دارد ۹۷ درصد مشکلات و نواقص، تنها توسط پرسنل قابل شناسایی هستند.