نوشته های مرتبط: کسبوکار خانوادگی؛ چالشی بزرگ برای کارآفرینان است
روابط عمومی؛ راز موفقیت استارتآپهای بزرگ
روابط عمومی در هر استارتآپ نقشهای منحصر به فردی را ایفا میکند. بزرگترین نقش روابط عمومی در استارتآپها برندینگ و افزایش شهرت است.
شاخص کلیدی عملکرد، چگونه بر کسبوکارتان تاثیر میگذارد؟
شاخص کلیدی عملکرد یا kpi یکی از مهمترین شاخصهای قابل اندازهگیری است که برای سنجش عملکرد فرد، بخش یا سازمان در دستیابی به اهدافشان در نظر گرفته میشود.
هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسبوکار موفق
اگر قیمتگذاری و شناسایی مشتری بهدرستی انجام نشود، استارتآپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایهگذاری، به این کار ساختن مدل کسبوکار میگویند.
چگونه خدمات مشتریپسند ارائه دهیم؟
باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار میشوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدماترسانی دارند.
اگر یک کارآفرین پرمشغله هستید، این نکات را در ذهن داشته باشید
کارآفرینان برای اجرای ایدههای خود اشتیاق زیادی دارند؛ بنابراین گاهی مسئولیتهای زیاد و خستهکنندهای را همزمان بر عهده میگیرند؛ برای حفظ تعادل در شرایط پرفشار کارآفرینی، نکات بیانشده در این مطلب را بهخاطر بسپارید.
رقابت غولهای تکنولوژی در خرید استارتآپهای هوش مصنوعی
امروزه تعداد زیادی از شرکتهای مطرح دنیا در حال سرمایهگذاری روی استارتآپهای هوش مصنوعی هستند و در این زمینه، میان غولهای بزرگ تکنولوژی، رقابت سرسختی شکل گرفته است.
واگذاری استارتآپ «عدد» به هلدینگ «پیشگامان پژواک پردیس» با ارزش ۵ میلیوندلار
حسام آرمندهی: سال گذشته «عدد» را با ارزش پنج میلیون دلار به مجموعه ppg واگذار کردیم.