نوشته های مرتبط: کمبود مهارتهای ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است
به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید
راهاندازی بخش پرسشهای متداول وبسایت، یکی از بهترین شیوههای پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسبوکار شما دارند.
چگونه راهبری تاثیرگذار برای استارتآپ خود باشیم؟
شیوه تعامل میان مدیران و کارکنان در یک سازمان کوچک، متفاوت با یک شرکت بزرگ است.
چگونه در مذاکرات تجاری، به توافق دلخواه خود برسیم؟
توافق در مذاکرات تجاری، اصول مشخصی دارد که بدون آگاهی از آنها، رسیدن به نتیجه دلخواه در مذاکره ممکن نیست.
باور به شکست ۹۰ درصد از استارتآپها، چقدر حقیقت دارد؟
اکثر استارتآپیها میگویند ۹۰ درصد از استارتآپها شکست میخورند، اما نتیجه پژوهشها حاکی از حقیقتی دیگر است.
بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم
بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسبوکار استارتآپها حسابی داغ است.
روابط عمومی ضعیف، قاتل کسبوکارهای نوپا
اگر کسی استارتآپ شما را نشناسد، بهترین ایدههای کسبوکار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهند داشت.
خودكشیهای رایج در ژاپن به دليل حجم كاری بالا
خودکشی در اثر حجم بالای کار در ژاپن، پدیدهای رایج است، تا آنجا که کلمه «کاروشی» در فرهنگ لغت ژاپنی برای آن در نظر گرفته شده است.