نوشته های مرتبط: کمبود مهارتهای ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است
چگونه در ۲ ثانیه قهرمان سخنرانی شویم؟
برای موفقیت در برقراری ارتباط، روی ۲ ثانیه اول ارتباط خود تمرکز کنید.
راز راهبری موفق مدیرعامل مایکروسافت چیست؟
ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، کلید موفقیت خود در این شرکت و کلید موفقیت هر مدیری را ویژگی منحصربهفردی میداند که این روزها اهمیت بسیاری دارد.
چگونه میان کار جانبی و شغل تماموقت خود توازن برقرار کنیم؟
داشتن یک کار جانبی میتواند باعث افزایش درآمد و پیشرفت شخصی شود؛ اما موفقیت در شغل جانبی نیازمند برنامهریزی منسجم و هدفگذاری مناسب است.
بهترین مدیریت چه نوع مدیریتی است؟
هر مدیری دوست دارد به موفقیتهای چشمگیر دست پیدا کند؛ اما واقعیت این است که اولین قدم برای تجربه بهترین نوع مدیریت، توانایی برقراری ارتباط موثر با اعضای تیم است.
چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
شکست را مقدمهای بر پیروزی کنید
اینکه نتیجه نهایی یک شکست چه باشد، تا حد زیادی به خود شما بستگی دارد. برخی شکستها میتوانند مقدمه پیروزیهای بزرگ آتی باشند.