نوشته های مرتبط: داستان طراحی لوگوی برندهای مشهور چیست؟
رقابت جستوجوگرها در دنیای وب
اپل این بار شانس خود را در طراحی موتورهای جستوجو امتحان میکند.
بزرگترین سرمایهگذاران، مشتریان هستند
اعتماد، احترام به یکدیگر و شفافیت، ویژگیهای اصلی یک تیم خوب است که با آن میتوان ایدهها را جلو برد.
داستان فیلسوفی که میلیاردر شد
هافمن علی رغم چند شکست، یاد گرفت که سریع رو به جلو حرکت کند و هرگز سعی نکند کامل باشد.
کارآفرینی که ۲۷ بار نه شنید
جیمز راینهارت کارآفرین موفقی است که ۲۷ بار از سوی سرمایهگذاران پاسخ منفی شنید.
چه زمانی سراغ یک استارتآپ برویم؟
قبل از اینکه به یک کسبوکار نوپا بپیوندید، این پنج سؤال را از خود بپرسید.
ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق
برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمیکند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان میدهد.
باارزشترین استارتآپ آسیا
ارزش استارتآپ «دیدی چاکسینگ» ،که رقیب اصلی اوبر محسوب میشود، اینک به بیش از ۵۰ میلیارد دلار رسیده است
راهاندازی استارتآپ در کمتر از یک هفته
راهکارهای کوچک و ظریفی وجود دارد که با بهکارگیری آنها میتوان سرعت موفقیت در استارتآپ را به حداکثر رساند.