نوشته های مرتبط: داستان طراحی لوگوی برندهای مشهور چیست؟
جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
شکست ۲۴۵ میلیون دلاری اوبر در دادگاه
این پرونده حقوقی حدودا یک سال پیش به دلیل انتقال برخی از اسرار و فایل های مرتبط با تکنولوژی خودران گوگل به اوبر باز شد.
نگاهی بر برندسازی شنیداری و سهم از کیف پول
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با افزایش سهم برند خود در ذهن مشتریان، در بازار ماندگار شوید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
قانون ۳۰/۷۰ ، وزنه تعادل انعطافپذیری و انسجام در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه در بازاریابی خدمات کسبوکار خود موفق شویم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
راهبرد بخشبندی چیست و چه نقشی در ساختن جایگاه برند دارد؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.