نوشته های مرتبط: بازاریابی، به ابعاد کسب‌وکار شما وابسته نیست

کارآفرینی که ۲۷ بار نه شنید

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

جیمز راین‌هارت کارآفرین موفقی است که ۲۷ بار از سوی سرمایه‌گذاران پاسخ منفی شنید.

نبرد غول‌ها در فضای ابری

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

شرکت‌های بزرگ فناوری همچون مایکروسافت و گوگل، رقابت زیادی در ارائه فضاهای ذخیره‌سازی ابری دارند.

میزان موفقیت و شکست استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

با اطلاع از برخی تدابیر اولیه، سرمایه و وقت خود را هدر ندهیم.

همه حامیان استارت‌آپی

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

نهادهای دولتی و غیردولتی متعددی در ایران هستند که از کسب‌وکارهای نوپا حمایت می‌کنند اما چندان شناخته‌شده نیستند.

بازاریابی با خاطرات جمعی

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۰/ ۱۰ دقیقه

روش‌های تبلیغاتی شرکت شکلات‌سازی کدبری با تکیه بر خاطره‌ نسل‌های مختلف کارآمد بوده است.

جایگاه امروز «ارتباط با سرمایه‌گذاران» در شرکت‌ها

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۷:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تمام شرکت‌های موفق، سرمایه‌گذاران را بخشی از شرکت می‌دانند و واحد جداگانه‌ای به آنها اختصاص می‌دهند.

چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۶:۰۰/ ۷ دقیقه

شرکت‌های موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر داده‌اند.

استارت‌آپ‌ها مسیر جدیدی برای سرمایه‌گذاری

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۰/ ۱۵ دقیقه

شرکت‌های سرمایه‌گذار جسورانه، هفت تا ۱۰ سال روی شرکت‌های نوپا سرمایه‌گذاری می‌کنند، نگرش آنها بلندمدت و با تحمل است.