نوشته های مرتبط: استارتآپویکند علم تهران؛ فرصتی برای تبدیل ایده به کسبوکار
چگونه طرح کسبوکار یک صفحهای تهیه کنیم؟
طرح کسبوکار یک صفحهای، به آسانی و در زمان کمتر، استراتژی کسبوکار شما را به سرمایهگذار معرفی میکند؛ بنابراین از جهاتی بهتر و سودمندتر از طرح کسبوکار معمولی است.
حمایت همهجانبه دانشگاه آزاد اسلامی از کسبوکار نو
رئیس پارکهای علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از حمایت این دانشگاه از کسبوکارهای نو خبر داد.
فینالیستهای بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران مشخص شدند
دبیرخانه کارزار، بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران، اسامی ۶ تیم که موفق شدند در ۲ رده بذری و ابتدایی به مرحله نهایی راه پیدا کنند را اعلام کرد.
حضور شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات در بورس راهحل شفافیت است!
افزایش حضور شرکتهای دانش بنیان و فناوری اطلاعات در عرصه بورس سبب بهبود اقتصاد و اشتغالزایی خواهد شد.
استارتآپی که با علف دریایی کارآفرینی کرد!
یک جوان یونانی موفق شده است از طریق بازیافت علف دریایی و تبدیل آن به محصولات مصرفی، علاوه بر اشتغالزایی و کاهش هزینههای محیط زیستی کشورش، کسب و کاری موفق ایجاد کند.
آشنایی با مفاهیم خردهفروشی و ارزیابی بازگشت سرمایه برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.