نوشته های مرتبط: استارتآپها؛ انگیزهای برای ماندن نخبگان در کشور
جایگاه کسبوکارهای نوپا در برنامه ششم توسعه
توجه به کسبوکار، اشتغال و فضای مجازی در دستور کار برنامه توسعه ملی در سالهای پایانی قرن چهاردهم شمسی است.
نوآوریهای تبلیغاتی در انتخابات اخیر دنیا
حضور در یک اکوسیستم تبلیغاتی آنلاین، مهمترین کار هر نامزد انتخاباتی است.
کارواش استارتآپی برای تمیز کردن ماشین در محل
اسپارکل با فرمول خاص خود و استفاده از پارچههای تجزیهپذیر، مصرف آب را به حداقل رسانده است.
تاکسیهای قایقی که روی آب پرواز میکنند
از این محصول جدید برای حمل مسافر روی رودخانههای درونشهری استفاده میشود.
تولیدکنندههای دانشبنیان گرد هم میآیند
اکبر قنبرپور: محصولات دانشبنیان داخلی در فروشگاههای مجازی عرضه میشود.
سکان فناوری در دست وایکینگها
سوئد با سرمایهگذاری پنج میلیارد دلاری در علم و فناوری، بزرگترین حامی تحقیقات علمی در اسکاندیناوی است.
سقفهای خورشیدی در دسترس همه
ایلان ماسک: تسلا فروش سقفهای خورشیدی خود را شروع کرده است.
خندوانه، الگوی استارتآپها و کارآفرینان
سیر رشد این برنامه تلویزیونی دربرگیرنده نکات جالبی برای فعالان کسبوکارهای نوپا است.