نوشته های مرتبط: توانايی خريد ٢٢٢ ميليون يورويی با كدام كسبوكار؟
تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
مسیر راهاندازی استارتآپ خود را هموارتر کنید
راهاندازی یک کسبوکار موفق، بسیار جذاب و در عین حال چالشبرانگیز و دشوار است؛ توجه به نکات این مطلب میتواند این راه را برای شما هموارتر کند.
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.
با تفکر استراتژیک، فرصتها را هوشمندانه تحلیل کنید
تفکر استراتژیک، دریچهای برای تقویت فنون مدیریت راهبردی، عبور از محدودیتها و استفاده از فرصتهای امروز با هدف خلق آیندهای درخشان برای کسبوکار است.
فوتبال ایتالیا، یک میلیارد یورو به اقتصاد این کشور خسارت وارد کرد
تیم فوتبال ایتالیا پس از ۶۰ سال از صعود به جامجهانی باز ماند و این موضوع باعث ضرر یک میلیارد یورویی اقتصاد این کشور شد.
روایتی از تغییر مدل کسبوکار که منجر به موفقیتی چشمگیر شد
شرکای کلیدی، بخش مهمی از بوم مدل کسبوکار است و برای تدوین آن باید شرکای داخلی و خارجی را همزمان در نظر گرفت.
چرا تمرکز نداریم و چگونه این مشکل را حل کنیم؟
عواملی هرچند ساده، میتوانند کنترل مغزتان را برهم بزنند و تمرکز شما را از بین ببرند.
۱۰ قانون طلایی برای توانمندسازی نیروی انسانی
دوره نگاه از بالا به پایین و فعالیتهای رباتی کارمندان در شرکتها گذشته است و با توانمندسازی منابع انسانی میتوان مزیتی دائمی برای سازمان ایجاد کرد.