نوشته های مرتبط: خلاقیت کارمندان را نادیده نگیرید

چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارت‌آپ‌ها بسیار ضروری است؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

روابط عمومی نه‌تنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش می‌دهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود می‌بخشد.

چگونه هوشمندانه کار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند. کاری که با عادت‌ها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری می‌برد.

چگونه در بازاریابی اینترنتی بیمه موفق باشیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۰/ ۱۳ دقیقه

بازاریابی اینترنتی بیمه در کسب‌وکارهای مرتبط با بیمه نقش مهمی ایفا می‌کند؛ اما سوال مهم اینجاست که برای این نوع بازاریابی بیمه چه باید کرد؟

چگونه کارمندانی بانشاط داشته باشیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

میزان نشاط کارمندان، ارتباط مستقیم با عملکرد آن‌ها دارد و در نهایت بر موفقیت سازمان اثرگذار است.

راهبران جوان موفق، چه عادت‌هایی دارند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۰۰/ ۱۳ دقیقه

راهبران جوان استارت‌آپ‌ها با وجود کم‌تجربگی، توانایی انجام کارهای شگفت‌انگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادت‌های صحیحی در خود ایجاد کنند.

با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

شما به‌عنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آن‌ها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسب‌وکار شما الزامی‌ است.