نوشته های مرتبط: چرا بازاریابی در مواردی ناخوشایند و وحشتآور است؟
اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ویژگیهایی که از شما یک راهبر توانمند میسازند
موفقیت در راهبری کسبوکار، مستلزم ویژگیهای خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر میشوند.
همهچیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مشتری پایه و اساس هر کسبوکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتریمداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسبوکارها هستند.
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
راهنمای بازگشت بهکار پس از یک وقفه نسبتا طولانی
بعد از یک دوره نسبتا طولانی بیکاری میخواهید به کار برگردید؟ رعایت نکات این مطلب، برای انتخاب شغل جدیدتان ضروری است.
همین حالا روی من کلیک کن!
دعوت به اقدام یا فراخوان به عمل، یکی از مباحث مهم بازاریابی آنلاین است. چگونه میتوان دعوت به اقدام بهتر و جذابتری برای تبلیغات طراحی کرد؟
همه چیزهایی که باید درباره شتابدهندهها بدانید
در این مطلب یاد میگیریم شتابدهنده استارتآپ چیست و چه خدماتی به کسبوکارهای نوپا ارائه میدهد؟