نوشته های مرتبط: چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
اولویت وزارت صنعت، حمایت از مشاغل دانشبنیان است
رضا رحمانی: «شرکتهای استارتآپی و دانشبنیانی که در حوزه صنعت طرحهای نوآورانه دارند، مشمول حمایت وزارت صنعت واقع میشوند و اولویت این نهاد، حمایت از مشاغل دانشبنیان است.»
نیاز به مجلس و دولت جسور در حمايت اصولی از جریان استارتآپی کشور
سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها یکی از مهمترین نیازهای این بخش به حساب میآید و کشور نیازمند عزم ملی و حمایت مسئولان برای سرمایهگذاری در طرحهای نوآورانه و پروژههای فناورمحور است.
کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق
در یک استارتآپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارتآپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر میتوان به اهداف شرکت رسید.
از دستیار طراحی گرافیک تا تبلیغات هدفمند مبتنی بر مکان
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسبوکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه بررسی، برنامهریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده میکند.
جوانان ایرانی، سرمایههای ملی اکوسیستم کارآفرینی
حمایت از استارتآپها در دنیا جایگاه ویژهای دارد و اگر ما هم بهدنبال حفظ جوانان نابغه خود در کشور هستیم، باید از استارتآپها حمایت کنیم؛ اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره این موضوع مهم دارند؟
چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
جذب مشتریان وفادار، کلید موفقیت استارتآپ شماست
راز موفقیت استارتآپهای نمونه، داشتن مشتریان وفادار است؛ اما آنها چگونه مشتریانشان را به مشتریان وفادار تبدیل کردهاند؟ در این مطلب خواهیم خواند.