نوشته های مرتبط: چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
از انتقادهای منفی به نفع برند خود استفاده کنید
انتقادهای منفی نباید نادیده گرفته شوند یا پاسخ نامناسبی دریافت کنند. این نقدها هدیههایی از طرف مشتریان هستند و کمک میکنند که یک برند بتواند روی حل مشکلات تمرکز کند.
از آموزش زبانهای مختلف تا هوشمندسازی گلخانهها
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
چگونه یک آگهی فروش مناسب برای استارتآپ خود طراحی کنیم؟
هر کسبوکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهیرسانی و یا آگهی دارد؛ اما چگونه میتوان در یک آگهی کوتاه کسبوکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.
مالزی، اولین بستر دیجیتال حمایت از اقتصاد و استارتآپهای اسلامی را راهاندازی میکند
مالزی بهعنوان مالک بزرگترین اقتصاد اسلامی دنیا، در ماه مارس سال آینده میلادی از بستر دیجیتالی رونمایی خواهد کرد که هدف آن حمایت از چارچوبهای اقتصادی و استارتآپهای اسلامی است.
با حمایت سرمایهای از ویسیها، از قافله تکنولوژی دنیا عقب نخواهیم ماند
محمد حسین برخوردار: «دولت باید به ویسیها توجه ویژه داشته باشد و با حمایت سرمایهای از این شرکتها، انگیزه لازم برای ایجاد ارزش افزوده و نوآوری از طریق پشتیبانی از استارتآپها را به آنها بدهد. در غیر این صورت، تعداد استارتآپهای فناورمحور روز به روز کاهش یافته و از قافله تکنولوژی دنیا عقب خواهیم ماند.»
روابط عمومی؛ راز موفقیت استارتآپهای بزرگ
روابط عمومی در هر استارتآپ نقشهای منحصر به فردی را ایفا میکند. بزرگترین نقش روابط عمومی در استارتآپها برندینگ و افزایش شهرت است.
شاخص کلیدی عملکرد، چگونه بر کسبوکارتان تاثیر میگذارد؟
شاخص کلیدی عملکرد یا kpi یکی از مهمترین شاخصهای قابل اندازهگیری است که برای سنجش عملکرد فرد، بخش یا سازمان در دستیابی به اهدافشان در نظر گرفته میشود.
هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسبوکار موفق
اگر قیمتگذاری و شناسایی مشتری بهدرستی انجام نشود، استارتآپ شکست خواهد خورد. در دنیای سرمایهگذاری، به این کار ساختن مدل کسبوکار میگویند.