نوشته های مرتبط: چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟

فعالان استارت‌آپی، رزمندگان جنگ اقتصادی

۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

اختصاصی نوپانا و به مناسبت هفته دفاع مقدس: کارشناسان و مسئولان اعتقاد دارند، فعالان اکوسیستم کارآفرینی کسب‌وکارهای نوپا در ایران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.

بها دادن به استارت‌آپ‌ها تنها راه برون‌رفت از بن‌بست‌های اقتصادی

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

صادق بشیری: «بهره‌مندی از ظرفیت‌های فکری افراد خلاق برای پدید آوردن محصولات جدید در خلق ثروت و کسب‌وکارهای نوین در جامعه امروزی یک ضرورت است و غفلت از آن، عقب‌ماندگی از کاروان جهانی را در پی خواهد داشت.»

لزوم ایجاد فضای مناسب برای فعالیت رزمندگان جنگ اقتصادی

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۰/ ۵ دقیقه

نصرالله پژمانفر: «باید فضا برای استارت‌آپ‌ها به‌حدی باز باشد که در مقایسه با رقبای خارجی که از امکانات و حمایت‌های زیادی برخوردارند حرفی برای گفتن داشته باشند.»

شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسب‌‌وکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد می‌کند، هزینه‌ها را می‌کاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا می‌دهد.

سیستم هوشمند پارک خودرو

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

استارت‌آپ انگلیسی اپی‌پارکینگ برای پروژه خود میلیون‌ها پوند سرمایه جذب کرد.

دیجیتال مارکتینگ به کمک اینستاگرام

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

یکی از ابزار‌های بازاریابی دیجیتال، اینستاگرام است؛ اما کسب‌وکار‌ها چقدر در استفاده از این ابزار، هوشمندانه عمل می‌کنند؟ به همین منظور به بررسی «کارگاه دیجیتال مارکتینگ با طعم اینستاگرام» که ۲۲ شهریور در تهران برگزار شد، می‌پردازیم.

آلبردز؛ استارت‌آپی که پاپوش پشمی برایتان می‌سازد

۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۶:۰۰/ ۱ دقیقه

بررسی ترفندهای استارت‌آپی در تولید کتانی پشمی آلبردز (Allbirds)