نوشته های مرتبط: چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
فعالان استارتآپی، رزمندگان جنگ اقتصادی
اختصاصی نوپانا و به مناسبت هفته دفاع مقدس: کارشناسان و مسئولان اعتقاد دارند، فعالان اکوسیستم کارآفرینی کسبوکارهای نوپا در ایران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.
بها دادن به استارتآپها تنها راه برونرفت از بنبستهای اقتصادی
صادق بشیری: «بهرهمندی از ظرفیتهای فکری افراد خلاق برای پدید آوردن محصولات جدید در خلق ثروت و کسبوکارهای نوین در جامعه امروزی یک ضرورت است و غفلت از آن، عقبماندگی از کاروان جهانی را در پی خواهد داشت.»
لزوم ایجاد فضای مناسب برای فعالیت رزمندگان جنگ اقتصادی
نصرالله پژمانفر: «باید فضا برای استارتآپها بهحدی باز باشد که در مقایسه با رقبای خارجی که از امکانات و حمایتهای زیادی برخوردارند حرفی برای گفتن داشته باشند.»
شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری
تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسبوکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد میکند، هزینهها را میکاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا میدهد.
سیستم هوشمند پارک خودرو
استارتآپ انگلیسی اپیپارکینگ برای پروژه خود میلیونها پوند سرمایه جذب کرد.
دیجیتال مارکتینگ به کمک اینستاگرام
یکی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال، اینستاگرام است؛ اما کسبوکارها چقدر در استفاده از این ابزار، هوشمندانه عمل میکنند؟ به همین منظور به بررسی «کارگاه دیجیتال مارکتینگ با طعم اینستاگرام» که ۲۲ شهریور در تهران برگزار شد، میپردازیم.
آلبردز؛ استارتآپی که پاپوش پشمی برایتان میسازد
بررسی ترفندهای استارتآپی در تولید کتانی پشمی آلبردز (Allbirds)