نوشته های مرتبط: کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
استارتآپها با بازيگران جديد بخش مسكن
دولت چند سالي است كه برنامهاي را در راستاي سياستهاي مسكنياش در دستور كار خود قرار داده تا طي آن بافتها و محلات فرسوده شهري را سروساماني دهد.
چطور ارزش استارتآپهای بومی ایرانی هزاران میلیارد شد؟
سوالی که خیلی از پیگیران اخبار استارتآپ دارند این است که چطور ارزش استارت آپهای بومی ایرانی هزاران میلیارد شد؟
استارتآپی که با علف دریایی کارآفرینی کرد!
یک جوان یونانی موفق شده است از طریق بازیافت علف دریایی و تبدیل آن به محصولات مصرفی، علاوه بر اشتغالزایی و کاهش هزینههای محیط زیستی کشورش، کسب و کاری موفق ایجاد کند.
هدایت اشتغالزایی، کارآفرینی و کنترل را به استارتآپها بسپاریم!
با ظهور استارتآپها در دنیا و همگام با آن رشد سریع استارتاپها در ایران، ارائه خدمات به هر بازاری تعریف جدیدی پیدا کرده است.
اصول و قواعد بازاریابی آنلاین
کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.
چگونه بازخورد بازاریابی کسبوکار را بسنجیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چرا استارتآپها شکست میخورند؟
در این اینفوگرافیک به دلایل شکست استارتآپها و ویژگیهای مشترک میان استارتآپهایی که از شکست گریختهاند میپردازیم.
چرا و چطور در «شکست خوردن» متخصص شویم؟
در جهان استارتآپها اگر شکست بخورید، یعنی یک قهرمان هستید و شکست خوردن روش جدید و باکلاس انجام کار محسوب میشود.