نوشته های مرتبط: برای کسب درآمد، تنها ایده کافی نیست
روش کایزن؛ کلید موفقیت رقابتی ژاپن
ژاپنیها به افرادی سختکوش، پر تلاش و علاقهمند شهرت دارند اما این فرهنگ رفتاری از کجا میآید؟
افتتاح فاز اول ایستگاه نوآوری شریف
رئیس موسسه کسبوکار دانشگاه شریف از افتتاح ۵۰۰ شرکت و استارتآپ در ایستگاه نوآوری شریف خبر داد.
تبلیغات هدفمند در ورزشگاه خانگی دورتموند
دورتموند اولین باشگاه فوتبال جهان خواهد بود که از فناوری مجازی برای تبلیغات هدفمند محیطی در تمامی مسابقات خانگی خود برای فصل آینده بوندسلیگا استفاده خواهد کرد.
تقاضای بازار، عاملی که شکست یا موفقیت استارتآپ را پیشبینی میکند
همهی کارآفرینان پیش از اینکه زمان و بودجهی خود را روی یک ایده سرمایهگذاری کنند، باید تقاضای بالقوهی بازار را به روشهای مختلف ارزیابی کنند.
آینده صنعت پرداخت اینترنتی با تصمیمات جدید رو به نابودی است
کسبوکارهای اینترنتی در سالهای اخیر برای دریافت درگاه پرداخت مشکلات بسیاری داشتهاند که بزرگترین آنها، پیشنیازی به نام نماد اعتماد الکترونیکی بوده است.
ایدههای برتر استارتآپ شریف معرفی شدند
نهمین استارتاپ تریگر مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف و ستاک (ستاد توسعه ایدههای کارآفرینانه) با معرفی برترینهای این دوره به کار خود پایان داد.
استارتآپها بستری مهیا برای ایجاد اشتغال هستند
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ما بدنبال اقدام برای بهبود شرایط جوانان در حوزه های مختلف هستیم، چراکه بر این باوریم شعار و سخنرانی صرف، جایگاهی ندارد و باید با جوانان بدور از سیاسی کاری، صادقانه برخورد کنیم.
با ایجاد فرهنگ سازمانی، به سوی موفقیت گام بردارید
فرهنگ سازمانی شرکت توسط مدیرعامل ساخته و مدیریت میشود و به رفتار کارمندان در شرایطی گفته میشود که رئیس در محیط حضور نداشته باشد.