نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟
اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهنها میرسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسبوکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدفگذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمیشود.
بازاریابی ویروسی چیست؟
امروزه بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینهی کمتر و تاثیرگذاری بیشتر، به گزینهای ایدهآل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپها و شرکت نوپا تبدیل شده است.
مدیر روابطعمومی کیست؟
یکی از سطوح مهم مدیریتی سازمانها، مدیریت واحد روابطعمومی است؛ در این مطلب به شرح شرایط، نیازها و وظایف مدیر روابطعمومی در یک سازمان میپردازیم.
هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارتآپ
هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روشهای کلاسیک انجام میشد، اما در محیطهای استارتآپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روشهای کلاسیک نمیتوانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخهای کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسبوکار میشدند.
چگونه سازمانی خلاق در کسبوکار خود ایجاد کنیم؟
سازمانهای خلاق، در مسیر اهداف خود پیشگام هستند و در میادین رقابت معمولا پیروز میدان میشوند. در این مطلب به معرفی اصول تشکیل سازمانهای خلاق میپردازیم.
نمایشگاه فناوریهای نوین با رویکرد شهر فناور برگزار میشود
رییس اداره ارتباط با صنایع و شرکت های دانشبنیان از برگزاری نمایشگاه فناوریهای نوین، تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ از ۳ تا ۶ مهرماه در نمایشگاه بینالمللی پل شهرستان خبر داد.
۴ پله طلایی برای شروع استارتآپ
راهاندازی استارتآپ بدون تجربه در زمینه کارآفرینی کار سخت و دشواری است؛ اما با داشتن دانش، پشتکار و انگیزه کافی میتوان در این مسیر موفق شد.
افزایش فالوور اینستاگرام با ربات اینستاگرام فالووریاب
بهترین روش برای افزایش فالوور اینستاگرام واقعی و هدفمند، ربات اینستاگرام فالووریاب است.