نوشته های مرتبط: آزادکار باشیم یا کارآفرین؟
اولین قدمهای راه انداختن یک تجارت
قبل از شروع هر تجارتی، اگر اهداف و مسیر مشخصی نداشته باشید، نتیجهای جز شکست در انتظار شما نخواهد بود. برنامهریزی، اولین قدم شروع استارتآپ است.
بازاريابی با هدف جذب دیگر کسبوکارها
بازاریابی b2b از جنبههای بسیاری با دیگر انواع بازاریابیها تفاوت دارد و به همین دلیل در این شیوه بازاریابی تاکتیکهای متفاوتی را به کار میبرند.
چگونه در بازاریابی، به فروش بیشتر برسیم؟
با سه اصل مهم از یک طرح بازاریابی درخشان آشنا شوید.
کارآفرینان موفق هرگز از این پنج اصل چشمپوشی نمیکنند
یادداشتی از جنیفر اسپنسر درباره اصول اساسی کارآفرینان موفق دنیای کسبوکار
شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری
تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسبوکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد میکند، هزینهها را میکاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا میدهد.
اشتباهات رایج در کسبوکار را بشناسیم
توهم آینده روشن، استارتآپها را از هدف اصلی خود دور میکنند.
ترس؛ شما را از مسیر کسبوکارتان دور میکند
ترس و محافظهکاری تاثیرات مخربی بر تصمیمگیریهای اساسی زندگی شخصی و کاری شما خواهند داشت.