نوشته های مرتبط: آزادکار باشیم یا کارآفرین؟

مراحل ضروری در برندسازی کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

پنج اصل نوپای ناب

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

در نارضایتی خوددار باشید

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

عصبانیت از محیط کار و رئیس‌تان، شما را خسته کرده است؟ دیگر توان مقابله با ناملایمات را ندارید و به دنبال شغل تازه‌ای هستید؟ رعایت موارد گفته‌شده در این مطلب، به شما کمک خواهد کرد.

فالوئرهایی که مشتری واقعی می‌شوند

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۰/ ۱۲ دقیقه

نظریه رایان هالیدی، نویسنده و استراتژیست مشهور در ارتباط با کاربرد ایمیل در بازاریابی

از الویت‌بندی مالی تا افزایش اعتبار

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

مصاحبه‌ای با مایکل داگلاس و ناتان همیلتون؛ تحلیل‌گران «مولتی فول» درباره کسب‌وکارهای نوپا و بدهی‌های اعتباری آن‌ها

شناسایی اصول مهم در برندینگ

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

وضعیت استارت‌آپ‌ها در کشورهای همسایه

۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۰/ ۱۸ دقیقه

شرکت‌های استارت‌آپی و کسب‌وکارهای نوپا در کشورهای همسایه در چه سطحی هستند و چرا آگاهی از وضعیت آنها اهمیت دارد؟