نوشته های مرتبط: آزادکار باشیم یا کارآفرین؟

چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان می‌کنیم که به‌وسیله آن‌ها می‌توانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.

حل مشکل سرمایه استارت‌آپ‌ها، با حمایت‌های اصولی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۰/ ۶ دقیقه

مهدی تقوی: «به اعتقاد کارشناسان، تقویت سرمایه‌ای و حمایت‌های اصولی و حرفه‌ای از شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه یا خطرپذیر، بهترین روش برای حل مشکل سرمایه استارت‌آپ‌هاست.»

تاثیر اتوماسیون بر آینده کارآفرینی چیست؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۰/ ۱۵ دقیقه

اتوماسیون و توسعه‌ ماشین‌ها با سرعت بالایی در حال وقوع است. کارآفرینان چگونه می‌توانند از این موضوع به نفع جامعه و کسب‌وکارشان استفاده کنند؟

با طی کردن این سه مرحله، سرعت یادگیری خود را چند برابر کنید

۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

سرعت یادگیری، عاملی تعیین‌کننده در پیشرفت و توسعه شخصی شما است و تنها با طی کردن مراحلی ساده می‌توانید آن را چندین برابر افزایش دهید.

مثلث موفقیت در کسب‌وکار و زندگی شخصی

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۰/ ۴ دقیقه

در این مطلب قصد داریم سه قانون اصلی کسب موفقیت در کار و زندگی شخصی را بیان کنیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید مسیر خود برای رسیدن به اهدافتان را هموار کنید.

مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نه‌تنها موثر، بلکه بهینه عمل می‌کنند.

از مصرف‌کننده تا ریسک‌ خرید در برندینگ کالا

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.