نوشته های مرتبط: آزادکار باشیم یا کارآفرین؟
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
حل مشکل سرمایه استارتآپها، با حمایتهای اصولی از شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه
مهدی تقوی: «به اعتقاد کارشناسان، تقویت سرمایهای و حمایتهای اصولی و حرفهای از شرکتهای سرمایهگذاری جسورانه یا خطرپذیر، بهترین روش برای حل مشکل سرمایه استارتآپهاست.»
تاثیر اتوماسیون بر آینده کارآفرینی چیست؟
اتوماسیون و توسعه ماشینها با سرعت بالایی در حال وقوع است. کارآفرینان چگونه میتوانند از این موضوع به نفع جامعه و کسبوکارشان استفاده کنند؟
با طی کردن این سه مرحله، سرعت یادگیری خود را چند برابر کنید
سرعت یادگیری، عاملی تعیینکننده در پیشرفت و توسعه شخصی شما است و تنها با طی کردن مراحلی ساده میتوانید آن را چندین برابر افزایش دهید.
مثلث موفقیت در کسبوکار و زندگی شخصی
در این مطلب قصد داریم سه قانون اصلی کسب موفقیت در کار و زندگی شخصی را بیان کنیم تا با استفاده از آنها بتوانید مسیر خود برای رسیدن به اهدافتان را هموار کنید.
مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت میکنند؟
رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نهتنها موثر، بلکه بهینه عمل میکنند.
از مصرفکننده تا ریسک خرید در برندینگ کالا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.