نوشته های مرتبط: آزادکار باشیم یا کارآفرین؟

ایران و استارت‌آپ‌های فضایی

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۸:۰۰/ ۸ دقیقه

با توجه به فضای کسب‌وکاری ایجادشده در کشور، شرایط برای پیشبرد هرچه بیشتر کاربردهای فناوری فضایی در زندگی مردم و توسعه کسب‌وکارهای این حوزه کاملا فراهم شده است.

فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايه‌گذاری

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۰/ ۷ دقیقه

سرمايه‌گذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهواره‌ها و گردشگري کهکشاني است.

فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايه‌گذاری

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۳/ ۵ دقیقه

سرمايه‌گذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهواره‌ها و گردشگري کهکشاني است.

اصول و قواعد بازاریابی آنلاین

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.

چگونه برای ایده‌ تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

افرادی زیادی هستند که ایده‌های تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آن‌ها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راه‌های جذب سرمایه، تهیه طرح کسب‌وکار و ارائه آن به سرمایه‌گذار است

چگونه بازخورد بازاریابی کسب‌وکار را بسنجیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چرا استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۱ دقیقه

در این اینفوگرافیک به دلایل شکست استارت‌آپ‌ها و ویژگی‌های مشترک میان استارت‌آپ‌هایی که از شکست گریخته‌اند می‌پردازیم.

چرا و چطور در «شکست خوردن» متخصص شویم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۵/ ۱۵ دقیقه

در جهان استارت‌آپ‌ها اگر شکست بخورید، یعنی یک قهرمان هستید و شکست خوردن روش جدید و باکلاس انجام کار محسوب می‌شود.