نوشته های مرتبط: چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟
پیامکها چگونه کسبوکار ما را توسعه میدهند؟
در این اینفوگرافیک، به بررسی مزیتهای استفاده از پیامکها در بازاریابی کسبوکارها و افزایش جذب مخاطب و فروش محصول توسط آنها میپردازیم.
۳ شیوه اثباتشده برای متقاعد کردن مشتریان
انسانها دارای شخصیتهای متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.
۷ درس مهم از یک استارتآپ شکستخورده
راهاندازی یک کسبوکار بسیار دشوار است و هیچ چیز بیش از بررسی دلایل شکست یک استارتآپ ناموفق آموزنده نیست.
استراتژی دورکاری، کسبوکار کوچک شما را جهانی میکند
استخدام همکاران دورکار میتواند کسبوکار شما را فراتر از مرزهای جغرافیایی گسترش دهد و به هوشمندتر شدن آن کمک کند.
با ایجاد انگیزه در کارمندان، مدیر محبوب آنها باشید
رابطه مثبتی میان روحیه تیم و بهرهوری وجود دارد. راهبران خوب کسانی هستند که در کارمندان خود انگیزه ایجاد میکنند.
برترین کارمندان دنیا چه عادتهایی دارند؟
کارمندان برتر هر کسبوکار، برای رسیدن به موفقیت، رفتارها و عادات تقریبا مشترکی را دنبال میکنند.