نوشته های مرتبط: ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
۳ مهارت فروش قدیمی که همیشه اثرگذار هستند
بیشتر جوان های در حال تحصیل در دانشکده های مختلف تمام روزشان را به تهیه کاغذهای کنفرانس یا مطالعه درس های امتحانی شان اختصاص می دهند. با این حال برایان مک آلیستر دوران دانشگاهش را به طور متفاوتی سپری کرد. وی این دوران را با ساخت کلاه های بینی(Beanie) با همکلاسی اش به پایان رساند.
بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان ارزش داریم
به نقل از دیجیاتو، هلدینگ کسبوکار نوین ایرانیان که شرکت مادر استارتآپهایی همچون نتبرگ، چیلیوری، تیک8، سرمیز و دکتر دکتر است، برای اولین بار و پس از ۷ سال از زمان تاسیس، از طریق صندوق سرمایهگذاری جسورانه آرمانی جذب سرمایه کرده است.
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار
کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارتآپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیعزاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار میشود.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
زبان بدن و نقش آن در مذاکره و فروش
در این گزارش به شرح کارگاه «زبان بدن» که به همت مدرسه استارتآپ ایران برگزار شده است، میپردازیم.
کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی
کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی توسط نوآفرینان در تاریخ ۳۱ فروردین از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه میلاد اسلامیزاد، مدیر روابط عمومی سابق اسنپ و معاون بازاریابی فیلمنت برگزار میشود.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.