نوشته های مرتبط: ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
۳ شیوه اثباتشده برای متقاعد کردن مشتریان
انسانها دارای شخصیتهای متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.
بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
بازاریابی محتوایی، تکنیک تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مناسب و ماندگار برای جذب و حفظ مخاطبی است که بهوضوح انتخاب شده است و با هدف ایجاد فعالیت سودآور مشتری انجام میشود.
چهار درس بزرگ از استیو جابز
این مطلب، گزیده سخنان «ویلیام هال» درباره استیو جابز است. او سالهای زیادی را در شرکت اپل و در کنار او کار کرده و حتی در بدترین شرایط این شرکت را رها نکرده است.
چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟
موفقیت برند شما، به ارزشهایی که در جامعه ایجاد کردهاید وابسته است.
آیا همیشه حق با مشتری است؟
شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان میدهید.
مثلث رشد کسبوکار؛ کلید موفقیت در رقابت
گاهی اوقات راهحلهای رشد یک کسبوکار بدیهی به نظر میرسند؛ درصورتیکه همین راهحلهای ساده میتوانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.
شرح ماجرای فیلترینگ فینتکیها از زبان خودشان
مسدودیت وبسایت استارتآپهای فینتکی در دو هفته اخیر، اتفاقی شایان توجه در حوزه کسبوکارهای نوپای کشور بود. در این مطلب با بنیانگذاران این استارتآپها گفتوگو کردهایم تا ماجرا را از زبان آنها بشنویم.
راهنمای موفقیت کارآفرینان میانسال در کسبوکارهای جوان
آمارها نشان میدهد در برخی کشورهای توسعهیافته، افراد در دوران میانسالی تمایل بیشتری به آغاز یک کسبوکار جدید دارند.