نوشته های مرتبط: بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
موفقیت در کارآفرینی، هرگز تضمینشده نیست!
واژهی «کارآفرین» برای بسیاری از مردم واژهی بسیار جذابی است و به مفاهیم مختلفی دلالت میکند. اما صاحبان کسبوکار پیش از اینکه تصمیم بگیرند قدم در راه کارآفرینی بگذارند، باید از برخی واقعیات آگاه شوند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
نبود قانونی مدون در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی، یک چالش در این زمینه است
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به تدوین لوایحی پنجگانه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از همه فعالان و صاحبان کسبوکارها دعوت کرد تا در یک همایش با همین موضوع شرکت کنند.
خطوط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال
آنچه در این اینفوگرافیک مشاهده میکنیم قوانین خطوط قرمز تولید و انتشار محتوا در فضای دیجیتال و مجازی است.
چرا استارتآپها شکست میخورند؟
در این اینفوگرافیک به دلایل شکست استارتآپها و ویژگیهای مشترک میان استارتآپهایی که از شکست گریختهاند میپردازیم.
کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن
کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه حسین موسوی برگزار میشود.
فیلتر شدن تلگرام چه تاثیری بر آژانسهای هواپیمایی گذاشت؟
گزارش استارتآپ راوی، تحلیلگر شبکههای اجتماعی، نشان میدهد که آژانسهای هواپیمایی بعد از فیلتر شدن تلگرام با کاهش ۶۴ درصدی بازدید مخاطبان مواجه شدهاند.
۱۰ نمونه از خلاقانهترین شکایات مشتریان از شرکتهای معروف دنیا
در این مطلب، به شرح ۱۰ مورد از عجیبترین و جالبترین روشهای انتقاد مشتریان از شرکتها، میپردازیم.