نوشته های مرتبط: بازاریابی محتوایی؛ جذب و حفظ مخاطب بهکمک محتوای با کیفیت
کارگاه آموزشی طراحی اینفوگرافیکهای ایستا و پویا در پاورپوینت
کارگاه آموزشی طراحی اینفوگرافیکهای ایستا و پویا در پاورپوینت توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۶ آذر از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
با انتخاب یک شریک شغلی مناسب، احتمال موفقیت کسبوکار خود را افزایش دهید
انتخاب شریک کاری و کار کردن با او موضوع حساس و پیچیدهای است و نقش زیادی در موفقیت کسبوکار شما دارد.
بازاریابی رابطهای چیست و چگونه میتوان از آن بهرهمند شد؟
با تمرکز بر بازاریابی رابطهای، کسبوکار خود را متحول کنید.
درک چارچوبهای بازاریابی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
استارتآپهای ایرانی و معادلهای آنها در سطح بینالمللی
چند سالی است که کسبوکارهای اینترنتی در ایران رونق زیادی پیدا کرده است؛ کسبوکارهایی که معمولا از نمونههای خارجی الگوبرداری کرده و با توجه به شرایط ایران بومیسازی شدهاند.
۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینهها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد بلکه نتیجهی بسیار بهتری نیز دارد.