نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟
بیانیه ماموریت کسبوکارهای نوپا
بایدها و نبایدها در تدوین بیانیه مأموریت استارتآپها
چارسوي جولان «استارتآپها» در اقتصاد مدرن
بررسی عوامل مختلف موفقيت استارتآپهای ایران
تابلوی بازار استارتآپها در فرابورس باز شد
آغاز معاملات شرکتهای کوچک و متوسط موجب توسعه آنها و کسب سود سرمایهگذاران میشود.
کلید اصلی بازاریابی در شبکههای اجتماعی
شبکههای اجتماعی از بزرگترین و بهترین محلها برای نمایش برند محسوب میشود.
تدوین مدل کسبوکار برای استارتآپها
تدوین مدل کسبوکار از اولین و مهمترین اقداماتی است که کسبوکارهای نوپا برای موفقیت باید انجام دهند.
۲۰ اصطلاح دیجیتال مارکتینگ
دانستن این موارد برای درک بهتر دنیای دیجیتال مارکتینگ و موفقیت در آن، ضروری است.
اینفوگرافیک، اثربخشترین محتوای بصری
بازاریابان محتوا، استفاده از ابزارهای آنلاین طراحی را بر استخدام طراح ترجیح میدهند!
۷۵ راز استارتآپی
در کار استارتآپی نکات بسیار مهمی وجود دارد که شاید از دید خیلیها دور بماند.