نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟

چرا باید به تجربه کاربری اهمیت داد؟

۱۳۹۶/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

در این مطلب، به نکاتی می‌پردازیم که رعایت آنها منجر به تجربه کاربری خوب محصول‌ می‌شود.

بازاریابی موفق در اینستاگرام

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

موفقیت در بازاریابی مجازی به نحوه استفاده شما از ابزارهای مجازی بستگی دارد.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

بازپس‌گیری معوقات مالی به شیوه‌های نوین

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۲ دقیقه

استارت‌آپی که منحصراً به منظور پیگیری معوقات مالی دیگر کسب‌وکارها شکل گرفته است.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۵/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های خوب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد، هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

در تغییر مدل کاری، عجله نکنید

۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

با مجموعه‌ای از اقدامات فوری، استارت‌آپ دو توانست از بحران خارج شود. اما هر استارت‌آپی به راحتی نمی‌تواند از چنین اشتباه استراتژیکی جان سالم به در ببرد و بسیاری از کسب‌وکارها در چنین وضعیتی تعطیل می‌شوند.