نوشته های مرتبط: مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟

مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

با سیستم کارت امتیازی، برندینگ خود را مدیریت کنید

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

گوشه بازار خود را فراموش نکنید!

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش می‌کند

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت حل مشکلات مشتریان

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ماجرای رابین‌هود در بازار سهام

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

استارت‌آپ رابین‌هود در ابتدای کار سود بسیار کمی به‌دست ‌آورده بود و در مرز نابودی قرار داشت، اما با موفقیت توانست اعتماد سرمایه‌گذاران خطرپذیر را جلب کند.

غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.